EKAINAK 18, AGURREN UNEA

Zer esan, hainbeste momentu laburtzeko...

2010. urtean hasitako ibilbidearen bukaerara iritsi zarete eta Mendaro Ikastola osatzen eta aberasten egon zarete 10 urte hauetan.

Zorterik onena opa dizuegu, jorratzera zoazten bide berrirako eta Mendaro Ikastolako ateak zabalik izango dituzue, nahi duzuenerako.

KURTSO BUKAERAKO ERAKUSKETA

Hemen dugu berriro kurtso bukaera ate joka eta ikasleek kurtsoan zehar egindako lanen erakusketa antolatzeko unea. Dedikazioz eta pasientziaz egindako lanak izan dira eta ezohiko erakusleiho honetan jarri ditugu zuen eskura.

Ekainak 5, Ingurumenaren Nazioarteko Eguna

Ostiralean, ekainak 4, Ingurumenaren Nazioarteko Egunaren bezperan, berdez jantzi genuen ikastola. Hamaiketako osasuntsua eta hamaika jarduera ere izan ziren gurean. Hemen leihoa zabalik:

trinidade eguneko bertso-jaialdia 2021

HAUR HEZKUNTZA

1. MAILA, 2. MAILA ETA 3. MAILA

4. MAILA ETA 5. MAILA

6. MAILA

COVID-OFF

Hezkuntza Sailak eta EiTBk COVID OFF kanpaina sustatu dute, Euskadiko ikastetxeetako ikasleei zuzendua. Ikasleen parte hartzea, ikastetxearen bidez, Covid-19ren aurrean segurtasun eta higiene-neurriak betetzeak duen garrantziaz kontzientziatzeko bideoak eginez.

Honako bideoa prestatu dugu, guk ere parte hartzeko asmoz.

AGENDA  21

Hona hemen, Agenda 21 proiektuko gure ordezkarien taldea.

Kontsumo ohituren inguruan ari dira lanean ikasturte honetan eta taldeari izena ere aukeratu diote.

´´PLANETA ZAINTZAILEAK´´ izan da denen artean aukeratutakoa.

Haur Literaturaren Nazioarteko Eguna

_________________________________________________________________________________________________________

Jarraian klikatuz, Mendaro Ikastolako ziklo bakoitzeko ikasleek buruturiko ekintzen laburpenak dituzue:

HH

1. zikloa

2. zikloa

3. zikloa

MARTXOAK 8: Emakumeen Nazioarteko Eguna

INAUTERIAK 2021

Inauteriak dira bai iuju iuju jai!

Festan sortu da nahaspila mozorroen bila

SANTA AGEDA / AGATE DEUNA 2021

Birus hau uxatzeko Mendaro ikastolako ikasleak jo ta ke ari dira euren esku dagoena egiten. Horren lekuko, 3. ziklokoek egindako koplak eta beste ikasle batzuen abestia.

3. zikloko ikasleen koplak